CALENDARI ESCOLAR 2016-2017

Calendari d’activitats de l'escola CINTRA

Bon estiu, tornem al setembre!

Colonies_Cintra

Santa Maria d'Oló. Colonies 2017.

Bones Festes i feliç any nou 2017 de part de l'Escola Cintra!

Aquí es poden descarregar i veure algunes Postals de Nadal que han fet els alumnes de 1r d'ESO Per felicitar-vos les festes. Bon Nadal i - Fes clic!

Dinar de Famílies al pati de l’escola Cintra. 9 de novembre de 2016

El dimecres 9 de novembre del 2016 els alumnes amb les seves famílies, professors i voluntaris hem pogut gaudir tots junts, d'una trobada per dinar i compartir diferents plats i vivències al pati de l'escola. Ha estat molt divertit i enriquidor per a tots!

Servei Comunitari de l’escola Cintra. 2016-2017

10 alumnes de secundària de l'escola donen un cop de mà a diverses entitats. Una d’elles és el taller d’Arrels, on participen persones que han viscut al carrer.

17 de setembre 2016. Inici de les activitats lectives. Benvinguts al curs 2016-2017!

El nou curs ha començat i a Cintra volem deixar constància de la benvinguda a tots i a totes, especialment a la gent de nova  incorporació i als de primer d'ESO. Us desitgem a tots un bon i feliç curs a la nostre escola!

Comencem un nou curs ple d'il·lusions, bons desitjos i ganes de fer-ho molt bé!

Sant Jordi i Cintra

Sortida Cintra