Home CINTRA

i empreses
5.2 Contacte

escolacintra@gmail.com

Premi Concurs de Pessebres Nadal 2016 per l'Escola Cintra!

El diumenge 5 de febrer, els alumnes de l'Escola Cintra van rebre un premi del Concurs de Pessebres organitzat per l'Associació de Pessebristes de Barcelona. Felicitats per tan excel·lent feina a tots els alumnes i professors que lo han fet possible.

Premi Pessebre Cintra

Un aprententatge de tu a tu per trencar prejudicis. Arrels · 21/11/2016
Desenvolupar habilitats socials i personals, sentir-se útil, conèixer altres realitats… aquests són alguns dels objectius de l’assignatura Servei Comunitari de l’escola Cintra, en què 10 alumnes de secundària donen un cop de mà a diverses entitats. Una d’elles és el taller d’Arrels, on participen persones que han viscut al carrer.

Cintra amb Arrels

[+] Informació

Castanyada
El Joan Lluís amb Hamza
Joan Lluís TE QUEREMOS CINTRA.

2016 - 17 · Escola Cintra · Webmaster - webmaster-escolacintra