Nou curs escolar 2017-2018

S'acaba l'estiu i de nou comença el curs escolar!

Benvingudes i benvinguts al nous curs escolar 2017-2018. Ens esperen nous reptes i moltes experiències per compartir. Bon curs a tothom!!!

Premi Concurs de Pessebres Nadal 2016 per l'Escola Cintra!

El diumenge 5 de febrer, els alumnes de l'Escola Cintra van rebre un premi del Concurs de Pessebres organitzat per l'Associació de Pessebristes de Barcelona. Felicitats per tan excel·lent feina a tots els alumnes i professors que lo han fet possible.

Premi Pessebre Cintra

Un aprententatge de tu a tu per trencar prejudicis. Arrels · 21/11/2016
Desenvolupar habilitats socials i personals, sentir-se útil, conèixer altres realitats… aquests són alguns dels objectius de l’assignatura Servei Comunitari de l’escola Cintra, en què 10 alumnes de secundària donen un cop de mà a diverses entitats. Una d’elles és el taller d’Arrels, on participen persones que han viscut al carrer.

Cintra amb Arrels

[+] Informació

[+] Noticies Cintra

Castanyada
El Joan Lluís amb Hamza
Joan Lluís TE QUEREMOS CINTRA.