Home CINTRA

Centre educatiu concertat d’Educació Secundària Obligatòria

Primer premi Concurs de Pessebres-2015 per l'Escola Cintra

El diumenge 8 de febrer, els alumnes de CINTRA van rebre el primer premi: categoria juveni, del Concurs de Pessebres organitzat per l'Associació de Pessebristes de Barcelona. Felicitats per tan excel·lent feina a tots els alumnes i professors que lo han fet possible, i continuem entre tots fem possible aquesta tradició tant bonica!

Pessebre 2015

Exposició dels alumnes de l’Escola al Pati Llimona 23 d'abril 2014

Expo Cintra 2014

Inauguració de la nostra exposició de dibuixos:
“EMOCIÓ I TRANSFORMACIÓ”
23 d’abril, a les 12 h. Centre Cívic Pati Llimona
Lloc: Sala Foyer
-------
Del 23 de abril al 12 de maig de 2014
ADREÇA:
Centre Cívic PATI LLIMONA
C/ Regomir 3, 08002 Barcelona
HORARIS:
De dilluns a divendres de 9 a 21.30 h. i dissabtes de 10 a 14 i de 16 a 20 h.

Dibuix Expo Cintra

EMOCIÓ I TRANSFORMACIÓ
“Emoció i transformació” és una exposició que ens porta al món dels adolescents, als seus pensaments i a les seves idees. Gràcies a les seves imatges també coneixem la seva particular manera de sentir i emocionar-se i, sobretot, ens arriba un camí de solucions que ells mateixos proposen. A partir de la comunicació visual, dels seus dibuixis, el seu art ens transporta, novament, al coneixement de la realitat que ens envolta. L’expressió autèntica i sincera dels seus desigs i preocupacions a través de l’art és un recurs que l’alumnat de CINTRA ha sabut aprofitar molt bé, com mitjà per percebre la vida en tota la seva plenitud.

Castanyada
El Joan Lluís amb Hamza
Joan Lluís TE QUEREMOS CINTRA.