Home CINTRA

i empreses
5.2 Contacte

escolacintra@gmail.com

Objectiu final dels estudis d'ESO

Acreditar i obtenir el títol del graduat escolar de secundaria.

Ajudar i acompanyar als adolescents en la seva inserció laboral. Per això a les tardes, dins l’horari escolar, es duen a terme  un seguit de tallers pre-laborals pensats per preparar-los a la inserció en el món laboral. N’hi ha de mecànica de motos, de reparació de bicicletes, de fusteria, de lampisteria i construcció, d’electricitat, de ceràmica, d’hoteleria i cuina, de perruqueria, de multimèdia, de informàtica i multimedia.

La tutoria dels últims cursos es basa, entre altres objectius educatius, en la orientació i l’assessorament laboral a partir dels criteris marcats en el  Projecte d’Orientació Acadèmica i Professional. (POAP) Quan acaben els estudis l’escola els acompanya i ajuda a buscar algun curs de grau mig o bé una feina.

Alumnes Cintra
(Alguns dels alumnes que es van acreditar amb el GRADUAT ESCOLAR)

Sopar de finalistes Curs 2014-2015 - Moltes felicitats a tots!!!

Finalistes Cintra 2014-15

Sopar de finalistes 2013-2014.

Sopar finalistes 2014

Sopar de finalistes 2012-2013.

Sopar de finalistes 2011-2012.

Sopar de finalistas 2009

2016 - 17 · Escola Cintra · Webmaster - webmaster-escolacintra