Premis
Premi Mn. Vidal i Aunós “A una trajectòria col·lectiva”. 2016

El jurat dels premis Església Plural, reunit el 10 de maig, va decidir per unanimitat concedir el premi Mn Vidal i Aunós a una trajectòria col·lectiva a l’escola Cintra, que enguany compleix el 20è aniversari de la seva fundació.

[+] Informació

Premi Fundació la Caixa per l'escola Cintra. 2011

Lliurament de Premis de la Societat Econòmica Barcelonesa d´Amicsdel País (16-03-2011.) El Premi Fundació la Caixa ha recaigut a les escoles CINTRA i LABOUR.

Cintra - Medalla d'Honor de Barcelona 2009

Amb aquestes medalles, l'Ajuntament reconeix a 25 persones i entitats que han contribuït al desenvolupament d'una consciència ciutadana i cívica, així com dels seus valors i virtuts. D’aquestes medalles, 20 estan proposades per cada un dels districtes de la ciutat (2 per districte) i 5 s’atorguen a proposta del Consell Plenari, en l’àmbit de la ciutat.

L'Escola Cintra, de Ciutat Vella, ha estat premiada per la seva dedicació a la formació integral de joves en situació de risc d’exclusió social, amb programes educatius destinats a potenciar l’autoestima, el creixement personal i la integració social, familiar i laboral de l’alumnat.

Cintra és un centre concertat amb el Departament d’Educació especialitzat en la formació integral d’adolescents en situació d’alt risc d’exclusió social, als quals orienta cap a la inserció laboral un cop acabada l’escolarització secundària obligatòria.

Escola Cintra Medalla d'honor de Barcelona 2009

[+] Informació. Revista "Ciutat Vella" (417 KB)

Premi Ensenyament Fundació Cercled’Economia 2009

El passat dia 29 d’abril a les 19 hores es va lliurar el segon premi a L’ESCOLA CINTRA.
Presidien l’acte Salvador Alemany, President del Cercle d’Economia, Carlos Cuatrecasas, President de la Fundació Cercle d’Economia, Ernest Maragall, Conseller d’Educació i Vicenç Oller, President del Jurat del Premi.
Amb la presència d’un grup molt nombrós de professors, persones de l’escola i amb una representació d’alumnes es va lliurar el premi pel treball realitzat amb alumnes en situació de risc, per tal de fonamentar el seu futur laboral un cop acabada l’escolarització.

[+] "La Vanguardia" (181 KB)
[+] "AVUI" (260 KB)
[+] veure video

XXX Premi Baldiri Reixac 2008

El dia 3 de juny de 2008, a les 7 del vespre, al Palau de Pedralbes, el President de la Generalitat, José Montilla, va lliurar el premi atorgat per la Fundació Lluís Carulla a disset escoles, entre elles, Cintra. Compartia la presidència el Conseller d’Educació, Sr. Ernest Maragall. Entre el públic assistent, una bona representació de persones donaven suport a Cintra.

Aquests premis, destinats a l’estímul i al reconeixement de l’escola catalana, són dotats per la Fundació Lluís Carulla.

CINTRA el va rebre per distingir el treball d’una escola especialitzada en l’ESO, plenament catalana, que atén alumnat amb especials necessitats educatives i amb greu dèficit de competència lingüística en català cercant el major grau d’èxit escolar i de domini de la llengua.

XVI "Premi Solidaritat" 2002

EDICIÓ 2002: XVI Premi Solidaritat al Col·legi CINTRA. L'Institut de Drets Humans de Catalunya va atorgar el XVI Premi Solidaritat al Col·legi CINTRA.

El jurat ha volgut reconèixer en la concessió del premi al Colegi CINTRA per la seva destacada actuació en defensa dels drets fonamentals.

[+] Informació

Cintra Logo