La versión de su navegador no está debidamente actualizada. Le recomendamos actualizarla a la versión más reciente.
Què oferim?

- Cintra ofereix una adaptació curricular específica, amb uns programes adaptats a les característiques individuals de cada alumne,

de manera que puguin inserir-se al món laboral en acabar l’escolarització.

- Cintra afavoreix una intervenció educativa que potenciï l’autoestimael creixement personal i la integració social i familiar.

- Cintra ofereix una proposta pedagògica que pretén desenvolupar una acció educativa integral.

- Cintra fomenta un espai de relació, de respecte, de convivència, d’intercomunicació i d’aprenentatge.

- Cintra ofereix un servei educatiu obert a tots els centres públics i concertats del barri.

- Cintra aposta per una intervenció individualitzada, que s'adapti a les necessitats i aptituds de cada alumne, per tal que tingui

les mateixes oportunitats que els altres.

- Cintra aposta per una socialització com a base d’integració a la convivència humana que els prepari per a la vida.

- Cintra aposta per una educació en llibertat i responsabilitat que els ajudi a desvetllar la seva capacitat d'autonomia.

- Cintra aposta per una participació que els possibiliti arribar a ser agents actius del seu propi desenvolupament.