La versión de su navegador no está debidamente actualizada. Le recomendamos actualizarla a la versión más reciente.

Què  hem fet? Notícies i Activitats

Portes Obertes Cintra. 2020

Vídeo el·laborat per explicar què és Cintra i com enfoca la seva proposta educativa.

Sortida al Delta del Llobregat

El passat 30 d'octubre els alumnes de tota l'escola vam anar d'excursió al Delta del Llobregat. La intenció era passar un dia agradable i tranquil en contacte amb la natura i poder gaudir del paisatge i del bon ambient de grup.

Primer ciclo. Visita a la Bibioteca

El passat 3 d'octubre vam fer una visita guiada a la biblioteca de Sant Pau i la Santa Creu. Ens van explicar el funcionament de la biblioteca i el carnet de préstec de llibres...

Nou curs escolar 2019-2020

16 de Setembre de 2019. Primer dia de curs a Cintra!

Benvinguts i benvingudes al nous curs escolar 2019- 2020. Ens esperen nous reptes i moltes experiències per compartir... Som-hi!!

Curs escolar 2018- 2019

Segona edició de les Estades Formatives. Ciutat Vella

Cloenda de les Estades del Programa de Diversificació Curricular en el qual ha participat l'alumnat de 4t d'ESO de l'escola. Aprofitem per donar les gràcies al Consorci, Impulsem i totes les entitats i persones implicades que han fet possible la realització del programa. Moltes gràcies!

Sortida - La Fageda.

La Fageda. Sortida Cultural CintraLa Fageda. Sortida Cultural Cintra

Setmana Cultural a Cintra: L'alimentació.

Sortida al Museu Egipci. 1r ESO. Cintra.

Sortida cultural al MNAC 3r i 4t Cintra

Visita dinamitzada de l'art medieval, el romànic a partir d'una mirada des de la contemporaneïtat.

Museu Nacional d’Art de CatalunyaMuseu Nacional d’Art de Catalunya

Primer Consell Escolar del curs