La versión de su navegador no está debidamente actualizada. Le recomendamos actualizarla a la versión más reciente.

Què  hem fet?

Curs escolar 2017-2018

Mostra d'art dels alumnes de l'Escola Cintra al Centre Cívic Pati Llimona.

"ADOLESCENTS I ARTISTES. De manera biennal, l’alumnat de l’Escola Cintra fem una exposició on ensenyem les nostres obres d’art. Aquestes són el resultat de les nostres ganes de dibuixar, les nostres necessitats expressives i la nostra capacitat d’esforç. La temàtica és molt variada, com les nostres personalitats i la nostra sensibilitat. Ens preocupen moltes coses de la vida i com a bons adolescents oscil·lem contínuament entre la ràbia i l’alegria. Amb aquesta combinació aconseguim que, tant els nostres gestos i gargots com els colors que utilitzem i la nostra composició us transportin al complicat món de la cerca de la identitat. El resultat és una experiència intensa i plena de tendresa. "