Voluntaris
Vols ser voluntari?

Vol dir dedicar una part del teu temps de manera desinteressada per tal de poder combatre la injustícia i ajudar a créixer com a persones a tots els nois i noies de Cintra. Ens comprometem, com a mínim, durant unes hores a la setmana d’un curs. Compartim les inquietuds i el Projecte Educatiu de Cintra.

Si vols col·laborar comunica amb nosaltres i uneix-te al grup de voluntaris i professors.

voluntari Santi de Cintra i exalumne

Algunes possibilitats de col·laboració:

· Reforç escolar durant l’horari escolar de 9 a 13’30 hores.

• Reforç de lectura individualitzat
  • Reforç a un alumne a la classe amb la orientació del tutor/a
  • Reforç escolar fora de l’horari escolar 17 a 18 h.
  • Col·laboració amb l’equip d’administració i comptabilitat.

Voluntariat a Cintra!

Voluntaris Cintra. Moltes Gràcies a tots!!